دیرالزور از لوث وجود داعشی ها پاک شد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

دیرالزور از لوث وجود داعشی ها پاک شد

نیروهای کُرد سوریه در تازه‌ترین عملیات خود موفق به آزادسازی بخش‌های زیادی از روستای الباغوز شمالی در کرانه شرقی رودخانه فرات شدند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 23
کد خبر: ۳۳۲۳

به گزارش راهبرد معاصر ؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروه دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که با پیشروی نیروهای کرد سوری(قسد) و آزادسازی اراضی بیشتری از دست گروه تروریستی داعش در منطقه دیرالزور در شرق رودخانه فرات، بسیاری از اعضای داعش در این منطقه خود را تسلیم و بسیاری دیگر نیز از منطقه فرار کردند.

گفته شده در جریان عملیات اخیر که از روز دوشنبه آغاز شده، نزدیک به ۵ هزار نفر از اعضای داعش و خانواده‌های آنان استان دیرالزور را ترک کردند.

در عین حال اهمیت عملیات اخیر نیروهای کُرد سوریه مرتبط با آزادسازی بخش‌های زیادی از روستای الباغوز شمالی در شرق فرات است.

این منطقه آخرین شهرک تحت اشغال داعش در کرانه شرقی رودخانه فرات بوده است و برخی از داعشی‌ها تسلیم شده دارای تابعیت‌های فرانسوی و پاکستانی بوده‌اند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار